tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Widaæ, ¿e nie znasz tematu, a siê wypowiadasz. - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: KKK 18.06.2015 22:36

Widaæ, ¿e nie znasz tematu, a siê wypowiadasz. Komu brakuje w Versysie mocy to niech kupuje Multistradê lub Duka 1290 i niech nie narzeka... Du¿o ludzi je¿d¿±cych terenowo chce lekkiego turystyka. Pojawienie siê CRF250L, CCM GP450, teraz plany tego to potwierdzaj±. Kupa ludzi co obje¼dzi³a siê krowami pokroju Trampka czy V-stroma rozumie ¿e, podstawowym parametrem w terenie to jest MASA a nie moc. Za³adowana krowa wa¿y æwieræ tony - podniesienie tego zestawu samodzielnie w b³ocie czy na zboczu jest czêsto niemo¿liwe. Dobra masa duala to 140kg zalanego. Plus prze¶wit odpowiedni i zawieszka g³êbsza i masz FUN z baga¿em a nie mordêgê . Moc potrzebna to 30-40KM by utrzymaæ 100kmh (wiêcej nie trzeba) na szosie lub podje¿d¿aæ stromo w górach. Mo¿na zawsze wzi±æ mniejsz± zêbatkê w góry i zmieniæ w 15min jak brakuje pary. Ludzie objuczaj± stare XR400, DR350, DRZy400, WR250R, bo nie ma nic na rynku w tej kategorii. Jak jedziesz na ³ikend z namiotem pragn±c jak najrzadziej widzieæ asfalt to takiej klasy szukasz ze wzglêdu na masê. Od mocy masz KTMy 690, czy 500, i takie te¿ s± przysposabiane do turystyki. Pragn±c przejechaæ na urlopie Karpaty zaczynaj±c od po³onin ukraiñskich, koñcz±c na Transalpinie jako deserze, a nie celu, to dual poni¿ej 150kg jest idealny, a czy ma 30 czy 50KM to sprawa drugorzêdna jak nie dalsza. Nawet te SUVy asfaltowe staj± siê uci±¿liwe i dlatego Honda ugiê³a siê to potrzeb rynku i wypuszcza now± Afrykê ponoæ grubo poni¿ej 200kg.

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê